שלא כמו בני ישראל, שעשו את זה רק פעם אחת, לנו יש מסע פסח מדהים כל שנה!
השנה נצא ליומיים מדהימים על אופניים, מצור הדסה שבהרי ירושלים ועד למועדון.
נחצה שדות ירוקים ומרבדי פריחה, נהנה מירידות ארוכות ותצפיות נוף. אבל בעיקר - נרכב המון ונבלה יחד
2-3 באפריל 2018
המסע הזה מתאים לכולם! לכל מי שלא אומר "מסע של יומיים, על אופניים! ועוד בשטח?! זה לא בשבילי!". מהמסע הזה נהנו, 13 שנים, רוכבים בטווח גילאים *6 - 16!
המסע מותאם למגוון רמות הרכיבה והגילאים. רוכבים מנוסים ימצאו ענין ואתגר וכך גם קטנטנים מגיל 6 ומעלה*.
* רוכבים ללא גלגלי עזר!
הכל כלול...
רכב ליווי וחובש
רכב שטח עם עגלה ילווה את הרכיבה לכל אורכה. על הרכב מים למילוי חוזר, חטיפים מרעננים, עזרה ראשונה (שלא נדע) ומי שמתעייף (לא שופטים)
תמיד יכול לעלות לנוח כמה דקות
ארוחה חמה, טעימה וכשרה לפסח בערב, ארוחת צהרים ובוקר
ביום השני - כלכלה מלאה
לינת שטח באוהלים
במתחם אוהלים מגודר, עם אבטחה, מים ושירותים
(יש להביא אוהלים)
למבקרים (שאינם מצטרפים לרכיבה):
ארוחת ערב בלבד 50 ש"ח
ארוחת בוקר 30 ש"ח (למבקרים)
השכרת אופניים למסע 50 ש"ח.
בתכנית
נצא לדרך מצור הדסה ונגלוש במורדות ארוכים, עם נופים מדהימים, עד לעמק האלה.
נעצור לארוחת צהרים משותפת בין העצים ולאחר שנרענן את הכוחות נמשיך אל מתחם האוהלים סמוך לגבעת ישעיהו.
בערב נתפנק בארוחה עשירה וטעימה...וכשרה לפסח
בבוקר נקום אל ארוחה כיד המלך ותה חם ונמשיך במסעינו דרך פארק בריטניה (שם נאכל צהרים ביחד) עד למועדון בתלמי יחיאל.
רישום ותשלום
- רישום מסודר באמצעות טופס ההרשמה ותשלום מקוון (אתר מאובטח).
למעוניינים לשלם במזומן - יש להגיע אל המועדון בשעות הפעילות
מדיניות ביטולים:
- ביטול עד 26/3 – החזר מלא
- ביטול מ 27/3 - יוחזר כ 50% מהסכום
- ביטול מ 29/3 - יוחזר כ 25% מהסכום
- ביטול מ 31/3 - אין החזר
ההרשמה תסתיים בתאריך 27.3.2018
לאור נסיון השנים הקודמות מומלץ להרשם בהקדם
מספר המקומות מוגבל!
כולם מוזמנים למסע!
משפחות ילדי אולרייד וגם משתתפים חיצוניים. עד 5 נרשמים למשפחה.
הורים שמעדיפים לתמוך מהבית ורק להגיע בערב - גם הם מוזמנים להגיע למתחם בגבעת ישעיהו.
ילדים עד כיתה ג' (כולל), שהוריהם לא רוכבים איתנו, מחויבים לשלוח מישהו לישון עם הילד (ללא עלות נוספת).
הסעה מסודרת תצא מהמועדון. למגיעים ברכב פרטי למועדון - ניתן לחנות סמוך למועדון.
כל הטוב הזה בעלות של 500 ש"ח למשתתף.